Read more »
Ericpol is now part of Ericsson

Wsparcie oraz utrzymanie oprogramowania

Ericpol gwarantuje swoim klientom, iż oferowany przez firmę serwis będzie dostępny w przewidywanym terminie. Klient otrzymuje raporty z postępów prac i z łatwością może je monitorować według uzgodnionego SLA (Service Level Assurance). Nasze oddziały są zlokalizowane w kilku krajach Europy, co zapewnia bezproblemową komunikację i szybką dostawę usług w danej strefie czasowej.

Usługi Ericpol:

  • usługa Helpdesk
  • pogotowie komputerowe
  • poprawki i korekty
  • modele wsparcia 24h/7d lub 8h/5d

Przykład:

  • 24-godzinna usługa wsparcia i utrzymania dla wiodącego dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych.
  • 24-godzinne wsparcie i utrzymanie aplikacji telekomunikacyjnej oraz wymagane komponenty w środowisku produkcji dla jednego z najważniejszych operatorów komórkowych.

Interesująca oferta?

Dowiedz się więcej - skontaktuj się z naszym konsultantem.

+48 605 506 295 | wyślij nam maila » | poproś o kontakt »

Strona ericpol.pl używa plików cookies, aby spełniać Państwa oczekiwania. Odpowiednia konfiguracja ustawień przeglądarki internetowej
pozwala na zablokowanie zapisywania plików cookies lub ich usunięcie, ale może również spowodować utrudnienia lub brak działania serwisu.
Kontynuując przeglądanie strony bez zmian ustawień przeglądarki akceptujesz zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej »